Полезни съвети - Опаковане

Преместването на товари или лични вещи винаги е свързано с време, нерви и средства. В ежедневието си поемаме отговорната задача всеки предоставен това да достигне крайната си точка бързо и благополучно.

Още с обаждането Ви ние добиваме представа как вероятно ще протече транспортът на вещите Ви, но сме наясно, че Вие може би за първи път използвате подобна услуга. За да улесним процеса по транспорт сме ви подготвили няколко златни съвета за по-лесно преместване:

  1. Планирайте транспорта си възможно най-рано. Често се случва да получаваме заявка за транспорт за след 30 минути. За съжаление, поради естеството на работата ни, не винаги можем да откликнем на заявката толкова бързо. Добре е да имате предвид, че повечето транспортни курсове имат продължителност минимум един час. Всяка сутрин се изготвя график за работа на бусовете, в който се поместват подадените от предния ден заявки за транспорт. При обаждане малко преди нуждата от транспортна услуга, е възможно автомобилите вече да са на заявка на другия край на града.  Силно препоръчително е да планирате транспорта си от предния ден, а когато е възможно, дори и 2-3 дни предварително. По този начин ще сте спокойни, че няма да търсите свободен бус в последния момент.
  2. Направете оглед на имуществото. Решете дали ще вземете всичко, или ще оставите някои неща. Отделете вещите, които ще останат в апартамента, а за другите направете списък. Ще се учудите колко може да ви помогне този лист хартия!
  3. Помислете за опаковането. Важно е всеки предмет да бъде опакован по подходящ начин, за да се запази целостта му при транспортирането. Снабдете се с необходимите материали като:
    • Чували – За предпочитане са сезалените, тъй като са по-здрави.
    • Кашони – Потърсете стари от някой близък магазин или при нужда купете нови.
    • Тиксо – Няма нужда да обясняваме, нали? Само не си мислете, че онова с широчина 1 см. ще Ви свърши работа. Пригответе някое по-широко.
    • Стреч фолио – Продава се на ролки в хипермаркетите и върши идеална работа за предпазване на мебели и техника от малки драскотини.
    • Опаковъчна хартия – Можете да я използвате за уплътняване на празни пространства и за предпразване на стъклени и порцеланови елементи от удар. Можете да я замените със стари вестници.
    • Листове фибран – Вземете тънки листи фибран от строителен хипермаркет и ги използвайте за предпазване на плоски и крехки повърхности от надраскване. Много полезни са при транспорта на картини, огледала, телевизори, монитори.
    • Маркер за надписване – желателно червен. Задължително отбележете кашоните с чупливи предмети и ги изнесете последни от жилището.
    • Сезалени въженца, свински опашки и други материали за завързване.

4. Проверете размера на предметите.

Независимо какво точно ще превозваме, проверете дали със сигурност ще мине през всички врати, коридори и асансьори. Ако се окаже, че предметът е прекалено голям, ще се наложи да бъде разглобен. Нашите служители ще могат да ви помогнат с тази задача, но е желателно да го споменете предварително, за да донесем нужните инструменти.

5. Товарене на имуществото – с приятели или с професионалисти?

Помислете кой е по-добрият вариант за товарене на имуществото ви. При заявката на транспорта ще трябва да направите и заявка за работници, в случай, че няма кой да ви помогне. Често клиентите се притенсяват, че носачите ще се бавят прекалено много с натоварването на имуществото. Имайте предвид, че всяко забавяне на буса води до разместване на графика за деня. По тази причина ние се стремим да натоварим имуществото ви в рамките на час или два часа, в зависимост от количеството вещи. Ако имате приятели в добро здравословно състояние, които ще ви помогнат с товаренето и разтоварването, то е необходимо курсът да се осъществи в рамките на два часа.

Имаш въпроси ?

Нашата цел е да осигурим първокласно обслужване от първия телефонен разговор до последната разтоварена от нас вещ.

Switch language »